17 Dec 2006

Beijing (北京)

Beijing
click on the picture to view album


7 comments:

ChinaLawBlog said...

J'aime votre blog et je vais écrire de lui sur mon (ou ma?) blog aujourd'hui ou demain. Merveilleux. Vraiment.

Alexandre said...

Bonjour,
j'aime beaucoup vos photos, et j'aimerai bien vous parler.
pourriez vous prendre la peine de m'ecrire à cette adresse
goredito@hotmail.com

merci beaucoup
j attends votre mail avec impatience

Alexandre Burgeat

Voyage en chine said...

Magnifiques photos !

Nicolas said...

chouette série :)

Justin said...

Wow quel belle photos.
Justin
seedubai.blogspot.com

sydney said...

great foto

kitchen table said...

I am a big fun of Beijing. It is one of my favorite Cities in China. There are lots of amazing place in Beijing. It is a wonderful place to visit.

Archives